3 dagar i varberg

Kan man ha mer tur än jag? Åker, förberedd på ett regnigt och t o m åskigt Varberg men gör entré till strålande sol. Hade turen med mig under både fredag och lördag och solen tittade även förbi några enstaka minuter idag, annars har det varit växlande molnighet (för att låta som en meteorolog). Spenderade solen väl, låg några timmar och stekte, gått i shorts och klänning, ätit glass, varit på marknaden, fikat, cyklat runt osv osv.
Hur har ni haft det med vädret? Någon mer än jag som spenderat soliga timmar i Varberg? HUR HAR NI HAFT ERAN HELG?
kramar 

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha skojar du eller? orkar inte med din finhet och skulle typ döda för ditt hår.



onsdag passar nog för mig :)

2012-06-17 @ 23:25:48
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: aliengirl- artist & actor

Sv: Här har det varit varmt & härlig med! :D

2012-06-17 @ 23:52:46
URL: http://aliengirllouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0