oövervinnlig lycka!

Sätter mig och skrollar ner på facebook och en efter en status om att mina nu föredetta skolkamrater har kommit in på deras gymnasieval dyker upp. Anstränger min lilla hjärna till att komma ihåg lösenordet till min inloggning där jag gjorde mitt gymnasieval och jag lyckades komma in. Klickar nervöst in på sidan där det ska stå om jag är antagen eller inte. Vad ser jag? Jag är antagen till mitt första val. En lycka som ingen kan bryta ner. Jag följer mina drömmar och börjar alltså musiklinjen på en av de bästa och även en av de populäraste gymnasieskolorna här i Borås, Bäckäng. Kan knappt vänta tills jag får sätta min fot i deras salar och säga att skolan är min, berätta för alla hur det går med musiken och verkligen själv lägga märke till förändringarna hos mig själv. Kan inte bärga mig, vill spola förbi hela sommarlovet och börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0