random shit.


Kommentarer
Postat av: Fatima

sv: Haha ja pengar och jag bara går inte. Dock har jag fan bestämt mig för att skräpa mig nu för nästa år börjar jag gymnasiet och ska söka till flygteknik i Västerås och då kommer jag flytta dit och då måste jag liksom ha jobb, betala hyra, köpa mat, överleva liksom. Haha, och det är bara ett år kvar nu. . . känns så jävla konstigt. Om jag kommer in kommer jag liksom hoppa in i vuxenlivet bara sådär, på ett trollslag. Haha! Som tur är fick jag sommarjobb hemma. . . ska ta mammarollen hela sommarlovet mot en lön på 1'5 i månaden (h)



haha jo egentligen, men mamma har inte så mycket pengar, samtidigt kan hon inte säga nej så jag vill inte att hon ska lägga ut 900 på mitt löshår bara sådär. . utan antingen jobbar jag för det hemma så att hon kan vila när hon är hemma och sedan kunna jobba extra och tjäna mera cash :) Eller så betalar hon en del och jag en del :)

2012-06-03 @ 11:06:13
URL: http://thefashiontist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0