Fantastisk helg!

Har haft mig en otroligt härlig helg tillsammans med min vän Rebecca i hennes stuga. Vi åkte dit redan i fredags och kom hem först idag. Med tanke på att hennes stuga ligger mitt ute i ingenstans så har jag inte haft så stor tillgång till internet och därför ingen bloggning, förlåt för det. Hur som helst, i fredags var det en liten myskväll för bara mig och Becca, vi hade lite dricka och godis så vi myste ner oss framför Picture this, jättemysigt. Sen igår kom även Beccas vän Adam på besök så han stannade tills idag. och om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vad vi gjorde under gårdagen, vi satt hemma och slappade och gjorde i princip ingenting, softilerade lite. Under kvällen blev det lite skräckis och bara tanken av att vi var mitt ute i skogen, helt hjälplösa gjorde ju vilken mesig film som helst läskig, ni kan ju föreställa er hur vi såg ut? Haha. Vi somnade först vid 3 tiden, men det är väl det man ska göra när det är helg? Vaknade och åt frukost först vid 12, strax efter det fick Becca och Adam för sig att bada, i sjön som låg en bit ifrån, där halva sjön var täckt av is... hmm... Får hålla tummarna på att de inte blev alls för sjuka. Som ni kanske förstått har jag haft en riktigt mysig helg, hoppas ni haft det minst lika bra! Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: yup, tror till och med jag har kvar dom. haha, men dom är för korta och sitter sjukt fult...

2012-03-20 @ 16:30:20
URL: http://dduckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0