ding dong dingle

Hej på er fina människor. Haft en helt okej dag, övat med shalom-kören (bäckängs krista förening ska ha en kör på julavslutningen antagligen) och jag + två till fina tjejer ska antagligen sjunga verserna tillsammans medans resten av kören bara sjunger med i refrängen, LITE SPÄNNANDE! Hur som haver, har hittat ett nytt plagg att pryda min garderob med och det sitter just nu på min överkropp som ni kan se på bilden. Har bara på mig den som prov, ska ha med den i min outfit imorgon som jag verkligen ska försöka få bild på. Hoppas det löser sig så ni få se den för den är verkligen huuuur go som helst :)
 
kramar

Kommentarer
Postat av: t

härlig blogg!
allt bra? :)

Svar: tack så mycket :)
Emma Gester

2012-11-27 @ 21:39:34
URL: http://icecolds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0