50 saker att göra innan jag dör

1. Äga en walk-in closet
2. Flytta hemifrån
3. Köpa en gitarr
4. Hoppa fallskärm
5. Tälta i en rondell
6. Ropa från ett tak på ett höghus
7. Fira nyår på Times Square
8. Åka på kryssning
9. Träffa (se i verkligheten) Justin bieber
10. Åka till Thailand med min bästa vän
11. Skaffa en tatuering
12. Gå med i ett band
13. Bitchslappa någon i ansiktet, riktigt hårt
14. Inte äta godis på ett år
15. Sätta fast ett hänglås på en "kärleksbro"
16. Dejta en italiensk kille
17. Ta körkort
18. Ha ett matkrig
19. Slänga mig i snön i bara bikini
20. Göra min egna tapet av ett personligt foto
21. Klappa ett lejon/en tiger
22. Adoptera ett hemlöst djur
23. Äga ett par Jeffrey Champbell
24. Åka båt i viskan
25. Shoppa i New York
26. Hoppa bungyjump (stavning?)
27. Rida på en kamel
28. Skriva en låt
29. Använda en brandsläckare bara för skojs skull
30. Kasta en pil på en karta och sedan åka dit
31. Sova under bar himmel
32. Smyga ut genom fönstret mitt i natten
33. Ta studenten
34. Färga håret i någon konstig färg
35. Besöka Eiffeltornet
36. Vara med i TV
37. Gifta mig
38. Göra ett ballonghav och leka runt i 
39. Gå på festival(/er)
40. Pierca näsan
41. Gå på en bio jag redan sett och berätta vad som kommer hända
42. Se norrskenet
43. Bada naken i havet
44. Bada i mjölk
45. Tågluffa
46. Raka av mig håret
47. Kopiera rumpan i en kopiator
48. Bada i en fontän fylld med skum
49. Åka en av världens häftigaste berg och dal-banor
50. Fira jul i ett varmt land
 
Har en bok där jag just nu skriver en lista på saker jag ska göra innan jag dör och detta är 50 av de 81 punkter jag redan kommit på. Denna lista kommer jag försöka bära med mig så länge som möjligt och hela tiden bocka av allting jag har gjort och även fylla ut med nya saker. Denna lista består inte bara av seriösa saker utan även oseriösa och jag har inte heller någon speciell ordning, bara saker som kan vara roliga att göra innan jag dör. Tänk att sitta där som gammal och berätta för sina barnbarn om allt knasigt och coolt man upplevt i sitt liv? :) Jag är så taggad!
 

Kommentarer
Postat av: elin

9. Träffa (se i verkligen heten) Justin bieber

Hahah hur skriver du unge? ;)

Svar: hahaha oooj!
Emma Gester

2012-10-29 @ 23:30:46
URL: http://estr.blogg.se
Postat av: Gabriella Holmstedt Matar

Fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Gester

2012-10-30 @ 13:01:09
URL: http://gabriellamatar.se/
Postat av: mysan

Va dej själv o glöm inte att du är fin som du är! <3

2012-10-30 @ 14:12:21
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0