mys

Kom hem ifrån kylan och kröp ner i min onepiece som jag hittade långt in i garderoben, nu när vintern är på väg finns det inget mysigare! Jag ber även om ursäkt för brist på inlägg igår och även under dagen idag men har varken haft tid eller ork... Men måste bara tacka för att ni trots inga inlägg tittar in och framför allt kommenterar, sånt gör mig så himlans glad! 
 
Nu om ni ursäktar mig ska jag faktiskt sova, tror jag sov 5 timmar i natt så kan behöva lite skönhetssömn så jag kan gå upp imorgon för att göra mig i ordning för ett släktkalas hos kusinvitamin om jag inte minns fel? Haha känner ju mig så snäll som knappt minns vem det är som fyller år... Får iallafall träffa mitt nya kusinbarn Ebba-Elise, gullegrisen :)
 
Puss och kram och hoppas att alla har haft en mysig fredag och lördag och har en fortsatt trevlig helg, och början på lov för er som liksom mig har höstlov nu! // xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0