Some words from me to you

söt hund på bild, min gosefis.
 
Hej alla fina människor där ute. Jag vill bara be om ursäkt i förväg fall min bloggning kommer blir rätt dålig. Som jag nämnt tidigare är inte alltid vädret med mig, dvs att det redan börjar mörkna när jag kommer hem så jag inte kan ta bilder osv. Men nu på hösten får jag alltid en liten bloggtorka, vet inte varför det är så men så är det iallafall. Ska göra allting för att hålla bloggen uppe så mycket som möjligt men bara så att ni är medvetna om detta! 
 
Nu är det söndag och jag tänker börja min dag med ett stort glas apelsinjuice, älskar apelsinjuice, och rostade mackor med nutella på. SÅ GOTT! Senare ska jag ut och fota med min vännnn så får se om bilderna kommer upp här ikväll eller i morgon eller något :) 
 
Ni får ha det så bra tills vi hörs igen // xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vad söt :)

2012-10-07 @ 15:36:14
URL: http://mycketamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0