Hemma

Är nu hemkommen från en supermysig helg i Varberg tillsammans med min kompis Rebecca och hennes familj. Hade med mig kameran men tog (precis som jag trott) inte så jättemånga bilder. Tänkte dock dela med mig av de få som jag faktiskt tog.
Riktigt vacker solnedgång som jag knäppte på bild redan första kvällen när vi kom ner. Det var sånt fantastiskt ljus som lyste in i uterummet där vi satt och åt. 
 
Två bilder tagna i deras friggebod där jag och Rebecca sov, mysigt med skärgårdsstuket i inredningen tycker jag!
 
Lördagen var riktigt solig och fin och vi satte oss i solen och myste, lyckades dock båda två somna (och jag vaknade med ett smått bränt ansikte) eftersom vi var trötta efter att gå upp vid halv 7 på morgonen. Vi var uppe med tuppen för ett litet besök till Ullared Gekås, köpte dock inte med mig så mycket mer än skärmplast till mobilen. 
 
Slutligen - den jättemysiga soluppgången mellan hustaken. 

Kommentarer
Postat av: emmi

- De är från Ebay :)

2013-04-07 @ 21:18:33
URL: http://glossfashion.com/fashiontwisted/
Postat av: eliinw.blogg.se

Åh nu blev jag glad! Har kollat in din blogg förut men då glömde jag bort adressen till nästa gång jag skulle läsa den. Men nu råkade jag hitta den igen via en annan blogg. Din blogg är riktigt bra! :) Kram

2013-04-10 @ 23:09:50
URL: http://eliinw.blogg.se/
Postat av: Nordic Design Hub - Grytlappar

Kul blogg och snygga bilder! Skulle du kunna tänka dig att skriva om våra produkter?

Svar: Tack så hjärtligt. Det låter som en kul idé och jag förstår att ni vill marknadsföra lite på bloggar för att få mer kunder men tror inte att min blogg är rätt för detta syfte. Det ni säljer är inte så relevant till vad min blogg "handlar om", men tack för erbjudandet, hoppas ni hittar någon annan bloggare som kan göra detta istället.
Emma Gester

2013-04-13 @ 00:45:24
URL: http://www.nordicdesignhub.com
Postat av: Julia - Flickan med hål i tightsen och med alltför stora tröjor.

Jättefina bilder!

2013-04-23 @ 18:15:33
URL: http://juliasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0