Time to say goodbye

Har nu tänkt riktigt länge och det tar verkligen emot att säga detta... Men jag tror att det är dags för mig att lägga ner bloggen. Detta är antagligen något jag kommer att ångra och jag kommer att komma tillbaka någongång säkerligen. Men just nu känner jag inte att jag bloggar för att jag tycker det är kul eller för att jag vill utan jag bloggar för att göra andra nöjda. Att höra "du måste uppdatera oftare" tar lite på hjärnan och man känner sig mer tvingad till att blogga, vilket inte var mitt syfte med bloggen från första början. 
 
Jag vill dock säga tack till er läsare som läser min blogg dagligen, vare sig den uppdateras eller inte och jag vill tacka er läsare som följer mig och ger mig fina kommentarer. Det är inte många kommentarer som slinker in men de jag har fått har värmt mig om hjärtat ska ni veta. 
 
Nu ska inte detta bli ett långt cheesy meddelande här utan vad jag vill komma fram till är att bloggen just denna sekund läggs ner. Känner att jag inte har viljestyrkan, orken och inspirationen till att blogga längre. Dock kan det vara så att jag startar igång den igen i framtiden så vi kanske ses igen, men verkligen inte än på ett tag. 
 
Vill ni inte förlora mig helt ur era liv så hittar ni mig på instagram och twitter som emmagester annars säger jag tack för mig och hoppas ni får ett fortsatt bra liv. Massa kramar till er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0