hello dirty mirror, hello

Jeansshorta med collagetröja över, yes I like it! 
 
Började 10 över 8 idag med svenska som var slut 20 över 9. Varför är detta intressant för er att veta undrar ni? Jo det är så att jag hade en håltimma efter det på 1 och en halv timma och därefter skulle jag ha språk. Var språket inställt? - Ja! Efter det har vi vanligtvis historia men fick reda på häromdagen att även den skulle vara inställd. Efter skolan skulle jag dra till gymmet med Alexandra och eftersom hennes språk inte var inställt så fick jag vänta en timma i skolan, jag menar en timma är ju ingen mening med att åka hem, då hinner jag vara hemma typ 5 min innan jag måste ta bussen tillbaka. Det jobbiga är ju att om jag hade vetat att min språklektion var inställd så hade jag kunnat åka hem 20 över 9 och möta upp Alexandra i stan senare, jag hade kunnat åka hem och sova eller nåt, men nej, tack vare min dåliga koll så har jag varit flera timmar extra i skolan, när jag egentligen inte behövde. That sucks...
 
Men men efter skolan drog jag till gymmet och det var skönt, har fruktansvärd mjölksyra i benen, det kommer bli en go träningsverk för det imorgon men det är det värt :) Känner mig stolt som verkligen kommit igång med träningen nu, äter så sundt som möjligt och lever ett liv som jag borde börjat leva för länge sen. 2013 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig :)
 
Det var väl allt jag hade att säga, cred till er som orkar läsa en sådan ointressant text. Jag menar, det är inte ofta jag skriver om min dag... Haha, ha det gött HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0