keep shining

 
// jeansskjorta från H&M / byxor från Bikbok / sjalen är mammas / skinnjackan från GinaTricot / klockan fick jag i julklapp / Dr Martens //
 
Som ni ser så är mitt hår lite kortare. Vet inte om det bara är jag som tänker på det men har blivit av med 4 cm, buhu. Som sagt, hatar att klippa mig för det känns så kort. Men men det växer snart ut!
 
Sol ute, men det betyder verkligen inte att det är varmt. FY TUSAN vad kall jag var när jag kom in efter jag tagit dessa bilder, usch. Stannar nog inne resten av dagen, haha! Kan sitta här inne och beskåda den vackra vårsolen istället och låtsas att det är varmt, japp, det låter bra i mina öron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0