Sjuk


Har varit hemma från skolan både igår och idag och antar att jag bli hemma i morgon också. Vet inte riktigt vad mitt problem är men min kroppstempratur skiftar något hej vilt, har varit nära på att svimma och har både huvudvärk och illamående. Vet inte om det är min kropp som säger emot all stress och träning eller vad det är. Det förblir ett mysterium, men huvudsaken är att jag iallfall mår bättre idag än vad jag gjorde igår så det blir förhoppningsvis bra snart :) Som ni kanske förstår innebär detta - inga outfits, jag sitter inte heller vid datan utan jag har legat och sovit, samt tittat på film i soffan hela dagarna så har inte liksom orkat blogga. 
 
Vi hörs mer när jag mår bättre, så länge hoppas jag att ni andra mår som prima fisken iallafall. Blir så otroligt glad när jag ser att ni är här och besöker trots att jag faktiskt inte uppdaterar, och ni lämnar kommentarer lite då och då, blir så glad så glad. Massa kramar till er som läser detta 

Kommentarer
Postat av: Klara

Min kompis mår exakt likadant! Hon har feber nästan hela tiden och är jätte trött. Hon har varit borta från skolan nästan ett halvår nu typ och varit hos doktorer och sånt, men ingen vet vad det är.

Svar: Åh vad hemskt! Hoppas verkligen att det reder ut sig för det är inge kul alls att må såhär, lider med henne och hälsa att hon ska krya på sig!!
Emma Gester

2013-01-18 @ 07:32:40
URL: http://klaraisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0