Små saker som gör en glad

/två egobilder från insta (emmagester)/
 
Hej alla vänner och människor som jag inte känner. Var idag på kulturskolan efter skoldagens slut och hade sånglektion precis som alla torsdagar. Solen sken in genom fönstret och jag fick öva på scenteknik. Låten satt nästan perfekt och de spontana stegen kunde nästan inte gått bättre. Det märkte min sånglärare också då han berömde mig något väldans efteråt. Just hans goda ord sparar jag extra i mitt hjärta då han alltid varit sträng och endast märkt felen jag har gjort tidigare. När jag lämnade rummet sa han åt mig att göra det med självförtroende och det var precis vad jag gjorde. Jag kunde inte varit gladare när jag begav mig hemmåt! Fick även reda på att jag till nästa vecka får välja själv vilken låt jag vill sjunga, denna låten ska jag även öva extra mycket på då den ska spelas in i studio, samt framföras på en konsert i slutet av April. SPÄNNANDE! Blir jag nöjd med resultatet så kommer det att hamna något på bloggen, det kan jag lova. 
 
Nu har jag precis bockat av det näst sista på min plugglista och har därför bara en teckenspråksvideo att spela in. Sen efter morgondagen kommer jag att ha lite historia att plugga på till ett prov nästa vecka, men det tar jag då. Nu ska jag lyssna på lite goa låtar och bara slappa!!
 
Jag hoppas ni haft en superbra dag för det har jag med. Små saker som gjort dagen helt fantastisk. Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0