you found me

/bild tagen för någon vecka sedan/
 
Hej kära läsare! Det här är en sån där slapphelg. Igår hände ingenting förutom att systern från Göteborg var på besök. Denna söndagen lär inte vara till så stor skillnad. Ska försöka plugga lite, sätta ihop någon över huvudtaget märkvärdig outfit så jag har något att bjuda på på bloggen och träna ikväll antagligen. Ska kolla in snabbt på Gina medan jag ändå är i farten också, har hittat läckraste basket-linnet så hoppas att det finns kvar i min storlek. Har även sett att de har fått in massa nya träningskläder så även om linnet inte finns kvar så lär något följa med hem! 
 
Nu ska jag gå upp och äta frukost så vi hörs senare idag, ha det bra 

Kommentarer
Postat av: Karolina

så fin Bild!!

Svar: tack så mycket finis!!
Emma Gester

2013-03-17 @ 11:02:13
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0